Bruk av stordata for verksemder
Den teknologiske utviklinga går utruleg raskt, og i ei digital verd finst det enorme mengder data, såkalla stordata. Analyse av stordata gir verdifull innsikt for verksemder.
Det finst mange ulike verktøy som blir brukte i digital dataanalyse. Du kan til dømes bruke Google Analytics, Facebook Innsikt og Instagram Innsikt, som alle gir moglegheit til å samle inn og analysere data.
Stordata og digital dataanalyse blir brukt av mange verksemder for få informasjon om ulike målgrupper. Vi kan få informasjon om åtferda til forbrukarar på nett, for deretter å skreddarsy marknadsføringa.
Kva med oss forbrukarar?
Stordata og digital dataanalyse gir altså fantastiske moglegheiter for verksemder. Men kva med oss forbrukarar? Er det greitt at verksemder nyttar seg av desse dataa?
Podkastepisode
I podkastepisoden nedanfor blir Sindre Beyer, som er leiar
i kommunikasjonshuset TRY Råd, intervjua. Podkastepisoden kjem mellom anna inn på tema som omhandlar marknadsundersøkingar, digital dataanalyse og fordelar og ulemper med stordatasanking.