Oppgåve 1
Kva blir oppfatta som god kundeservice? Diskuter ut frå konkrete døme.
Oppgåve 2
Sjå videoen "Kunsten med kundeservice" nedanfor. Legg spesielt merke til kva dei i filmen meiner er avgjerande for at kundar skal oppleve kundeservicen som god. Skriv ned medan du ser filmen.
Oppgåve 3
I videoen "Kunsten med kundeservice" kan du mellom anna høyre om kor viktig det er å kunne "lese mellom linjene" i kommunikasjonen med kundane. Gjer greie for kva som blir meint med dette.
Oppgåve 4
Samtalerobotar, også kalla chat-robotar eller chatbots, nyttar kunstig intelligens. Fleire bedrifter nyttar denne typen løysing som eit serviceelement i kundeoppfølginga si.
Drøft fordelar og ulemper med bruk av samtalerobotar.
Diskuter om samtalerobotar kan etterlikne menneskeleg intelligens på ein måte som bidreg til god kundeservice.
Oppgåve 5
Skriv eit refleksjonsnotat med tittelen "Kunsten med kundeservice" der du reflekterer over kva det vil seie å meistre kunsten kundeservice i praksisbedrifta di.