Kundeservice og kunderelasjonar
Kva blir oppfatta som god kundeservice? Diskuter ut frå konkrete døme.
Sjå videoen "Kunsten med kundeservice" nedanfor. Legg spesielt merke til kva dei i filmen meiner er avgjerande for at kundar skal oppleve kundeservicen som god. Skriv ned medan du ser filmen.
I videoen "Kunsten med kundeservice" kan du mellom anna høyre om kor viktig det er å kunne "lese mellom linjene" i kommunikasjonen med kundane. Gjer greie for kva som blir meint med dette.
Samtalerobotar, også kalla chat-robotar eller chatbots, nyttar kunstig intelligens. Fleire bedrifter nyttar denne typen løysing som eit serviceelement i kundeoppfølginga si.
Drøft fordelar og ulemper med bruk av samtalerobotar.
Diskuter om samtalerobotar kan etterlikne menneskeleg intelligens på ein måte som bidreg til god kundeservice.
Skriv eit refleksjonsnotat med tittelen "Kunsten med kundeservice" der du reflekterer over kva det vil seie å meistre kunsten kundeservice i praksisbedrifta di.