Oppgåve 1
Diskuter med ein medelev:
Kva blir meint med kundeoppfølging, og kva kjenneteiknar vellykka kundeoppfølging?
For kva slags bedrifter er kundeoppfølging og kundeservice spesielt viktig?
Korleis kan digitale kundeoppfølgingssystem vere nyttige i arbeidet for meirsal og gjensal?
Kvifor kan nokre kundar kvi seg for å melde seg inn i kundeklubbar eller oppgi kontaktinformasjon til bedrifter?
Oppgåve 2
Gi døme på ei eller fleire verksemder du/de meiner lykkast med god kundeoppfølging. Grunngi kvifor du/de meiner desse har god kundeoppfølging.
Oppgåve 3
Kva reglar gjeld for kundeoppfølgingssystem i samsvar med personopplysningslova og GDPR?
Relatert innhald
Oppgåve 4
Forskingsprosjektet Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI gjennomfører ei årleg undersøking som måler kundetilfredsheit og lojalitet blant norske forbrukarar. Gå inn på Norsk kundebarometer for å sjå topp-10-lista over bedrifter som har lykkast med å begeistre kundane sine.
Vel ut minimum to av bedriftene på topp-10-lista. Utforsk og gjer greie for korleis bedriftene jobbar med kundeoppfølging, og kvifor bedriftene lykkast i å skape kundetilfredsheit og lojalitet.
Lag di eiga liste med overskrifta "10 tips til god kundeoppfølging".
Oppgåve 5
Drøft påstandane:
"God kundeoppfølging er avgjerande for alle bedrifter for å skape kundetilfredsheit."
"Utan god kundeoppfølging klarer vi ikkje å skape meirsal og gjensal."
"Kundeoppfølging i form av e-postar og sms-ar frå bedrifter opplevast som irriterande for kundane og bør derfor ikkje brukast."
"Ein kundedatabase til bruk i kundeoppfølging er den mest verdifulle eigedelen til bedrifta."