Kundeoppfølging og kundetilfredsheit
Diskuter med ein medelev:
Kva blir meint med kundeoppfølging, og kva kjenneteiknar vellykka kundeoppfølging?
For kva slags bedrifter er kundeoppfølging og kundeservice spesielt viktig?
Korleis kan digitale kundeoppfølgingssystem vere nyttige i arbeidet for meirsal og gjensal?
Kvifor kan nokre kundar kvi seg for å melde seg inn i kundeklubbar eller oppgi kontaktinformasjon til bedrifter?
Gi døme på ei eller fleire verksemder du/de meiner lykkast med god kundeoppfølging. Grunngi kvifor du/de meiner desse har god kundeoppfølging.
Kva reglar gjeld for kundeoppfølgingssystem i samsvar med personopplysningslova og GDPR?
Relatert innhald
Personopplysingslova fortel kva det er lov til å registrere om privatpersonar, og korleis personopplysingar skal handsamast. Lova er tilpassa GDPR.
Forskingsprosjektet Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI gjennomfører ei årleg undersøking som måler kundetilfredsheit og lojalitet blant norske forbrukarar. Gå inn på Norsk kundebarometer for å sjå topp-10-lista over bedrifter som har lykkast med å begeistre kundane sine.
Vel ut minimum to av bedriftene på topp-10-lista. Utforsk og gjer greie for korleis bedriftene jobbar med kundeoppfølging, og kvifor bedriftene lykkast i å skape kundetilfredsheit og lojalitet.
Lag di eiga liste med overskrifta "10 tips til god kundeoppfølging".
Drøft påstandane:
"God kundeoppfølging er avgjerande for alle bedrifter for å skape kundetilfredsheit."
"Utan god kundeoppfølging klarer vi ikkje å skape meirsal og gjensal."
"Kundeoppfølging i form av e-postar og sms-ar frå bedrifter opplevast som irriterande for kundane og bør derfor ikkje brukast."
"Ein kundedatabase til bruk i kundeoppfølging er den mest verdifulle eigedelen til bedrifta."