Hopp til innhald
Oppgåve

God kommunikasjon i kundeoppfølginga

I denne oppgåva skal du reflektere over korleis god kommunikasjon bidreg til å lykkast med kundeoppfølginga og fremjar sal, meirsal og gjensal.
I filmen møter vi representantar frå fire ulike typar verksemder som fortel kvifor det er viktig med god kommunikasjon internt og eksternt ut mot kundar. Video: Terranova / CC BY-NC-ND 4.0

Oppgåve 1

Sjå videoen "God kommunikasjon på jobb" ovanfor. Noter samtidig stikkord om kva som kjenneteiknar god kommunikasjon på jobb.

Oppgåve 2

På kva måtar bidreg god kommunikasjon til å fremje sal, meirsal og gjensal? Grunngi.

Oppgåve 3

Forklar korleis den interne kommunikasjonen i bedrifter påverkar kundeoppfølginga deira.

Oppgåve 4

God kommunikasjon internt og eksternt ut mot kundar er viktig for å lykkast. Korleis blir dette grunngitt i filmen?