Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

God kommunikasjon i kundeoppfølginga

I denne oppgåva skal du reflektere over korleis god kommunikasjon bidreg til å lykkast med kundeoppfølginga og fremjar sal, meirsal og gjensal.

Oppgåve 1

Sjå videoen "God kommunikasjon på jobb" ovanfor. Noter samtidig stikkord om kva som kjenneteiknar god kommunikasjon på jobb.

Oppgåve 2

På kva måtar bidreg god kommunikasjon til å fremje sal, meirsal og gjensal? Grunngi.

Oppgåve 3

Forklar korleis den interne kommunikasjonen i bedrifter påverkar kundeoppfølginga deira.

Oppgåve 4

God kommunikasjon internt og eksternt ut mot kundar er viktig for å lykkast. Korleis blir dette grunngitt i filmen?

CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 12.01.2022

Læringsressursar

Kundeoppfølging