Eigenvurdering for emnet målgrupperetting, brukartesting og målingar
Du kan argumentere for kvifor det er lurt å brukarteste innhald gjennom ein utviklingsprosess.
Du skaffar deg innsikt om behova og ønska til brukarane undervegs i produksjon av medieuttrykk og medietenester.
Du kan bruke analyseverktøy som varmekart, brukartal og toppoppgåvemåling for å undersøke bruk av innhald på nett, og du veit korleis du bruker informasjonen til å forbetre innhaldet.
Du kan planlegge, gjennomføre og bruke funn frå brukartestar og fokusgruppeundersøkingar til å skape og forbetre medieuttrykk.
Du kan bruke innsikts- og analysearbeid for å skaffe nødvendig kunnskap om behova og handlingane til brukarane for å lage målgrupperetta innhald.
Du veit korleis du kan analysere respons på videoar og gjere tiltak for å sikre at fleire ser meir av ein video.
brukaroppgåve
brukartesting
brukarvennleg
fokusgruppe
kjerneside
konverteringsgrad
målgruppe
målgrupperetting
pilotepisode
toppoppgåvemåling
varmekart