Hopp til innhald
Eigenvurdering

Eigenvurdering for emnet målgrupperetting, brukartesting og målingar

Målgrupperetting, brukartesting og målingar er alle gode verktøy for å designe innhald som treffer målgruppa. Målet er å utvikle nytt innhald og forbetre det som allereie er produsert, på ein måte som er godt tilpassa publikum og behova og ønska til brukarar.

Sjekk kva du kan

  • Du kan argumentere for kvifor det er lurt å brukarteste innhald gjennom ein utviklingsprosess.

  • Du skaffar deg innsikt om behova og ønska til brukarane undervegs i produksjon av medieuttrykk og medietenester.

  • Du kan bruke analyseverktøy som varmekart, brukartal og toppoppgåvemåling for å undersøke bruk av innhald på nett, og du veit korleis du bruker informasjonen til å forbetre innhaldet.

  • Du kan planlegge, gjennomføre og bruke funn frå brukartestar og fokusgruppeundersøkingar til å skape og forbetre medieuttrykk.

  • Du kan bruke innsikts- og analysearbeid for å skaffe nødvendig kunnskap om behova og handlingane til brukarane for å lage målgrupperetta innhald.

  • Du veit korleis du kan analysere respons på videoar og gjere tiltak for å sikre at fleire ser meir av ein video.

Har du oversikt over omgrepa?