Hopp til innhald
Oppgåve

Lytt til podkast om berekraft i medieproduksjon

Kor mykje har du tenkt over berekraft i medieproduksjon? I denne podkasten treffer vi Petter Testmann-Koch. Han er administrerande direktør i Fremantle Media Norge. Vi får høyre om erfaringane og tankane hans om berekraft i medieproduksjon. Du kan òg jobbe med oppgåver til podkasten.
Foto av smilande jente kikkar oppover mot teksten "Lytt deg gjennom mediefaget".
Lytt deg gjennom mediefaget

Berekraft i medieproduksjon

Andreas Veie-Rosvoll snakkar med Petter Testmann-Koch, som er administrerande direktør og produsent i Fremantle Norge. Produksjonsbyrået kallar seg ein av dei største produsentane i verda av TV-under...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0

Oppgåver til podkasten

  1. Kva er eit karbonavtrykk, og kvifor er det viktig å forstå kva eit karbonavtrykk er i samanheng med berekraftig medieproduksjon?

    Sjå om du kan finne meir informasjon på nettet som hjelper deg med å forstå kva eit karbonavtrykk er.

  2. Kva er Alberts karbonkalkulator for mediebransjen?

    Søk gjerne på nettet for å finne meir informasjon om Alberts karbonkalkulator.

  3. Kva for konkrete tiltak snakkar gjestane om i studio? Kva gjer verksemder i mediebransjen for å redusere karbonavtrykk?

    Hvar du andre tankar eller idear om tilsvarande eller andre tiltak som kan redusere karbonavtrykk i mediebransjen?

  4. Kva seier gjestane i studio om korleis vi kan ta omsyn til produktlivsløp og krav til produksjonsutstyr for å vere berekraftig i medieproduksjon? Kvifor er utstyrshandtering viktig for å sikre berekraftig produksjon?

    Kva meiner du vi kan gjere? Kvifor er dette viktig?

  5. Kva argument kjem fram om korleis grøn produksjon blir gjennomført i dei store internasjonale medieproduksjonsselskapa i dag? Korleis kan han arte seg i framtida?

  6. Diskuter: Korleis tenkjer de berekraft i dykkar eigne medieproduksjonar? Kva er likt/ulikt det som blir gjort i internasjonale medieproduksjonsselskap?

Vil du vite meir om temaet?

Les denne artikkelen:

Rushprint: NRK vil innta lederrolle i bransjens grønne skifte