– Hjelp, vi har blitt Miljøfyrtårn!
Gå inn på nettsida til Miljøfyrtårn. Set dykk inn i stoffet som ligg under kategorien «Om Miljøfyrtårn». Set dykk òg inn i FNs berekraftsmål.
På kva måte er miljøsertifisering, gjennom til dømes Miljøfyrtårn, knytt til FNs berekraftsmål?
Førestill dykk at de leier ei mediebedrift. De har eit stort engasjement for at bedrifta skal jobbe berekraftig.
På kva område skal mediebedrifter stå i brodden som gode døme?
Kva utfordringar kan bedrifta få om de krev «sertifiserte miljørekneskapar» hos kundar og samarbeidspartnarar?
Gå saman i grupper på fire elevar.
Oppdrag
Lag ein kommunikasjonsstrategi for ei mediebedrift som nyleg har blir miljøsertifisert. Lag skisser til innhald, og presenter strategien for klassen.
Framgangsmåte
Set dykk inn i dei ulike fasane i ein kommunikasjonsstrategi i fagartikkelen Kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan (NDLA).
Finn fram til ei mediebedrift som er miljøsertifisert.
Målet er å få informasjonen om miljøsertifiseringa og grøn omstilling tydeleg ut.
Ta for dykk dei ulike fasane i ein kommunikasjonsstrategi, og skisser opp innhald til ein kommunikasjonsplan for mediebedrifta.Presenter for klassen.
Relatert innhald
Mediebedrifta Trigger Oslo vart sertifisert som Miljøfyrtårn. Lær meir om prosessen bak miljøsertifiseringa.
Aktørar i mediebransjen må leggje til rette for ein miljøvenleg og berekraftig produksjon.