Oppgåve 1
Sjå filmen og les artikkelen om eksponering i manuelle diskar.
Lag eit samandrag av det du meiner er det viktigaste når vi skal leggje opp ein innbydande ferskvaredisk med eit breitt innhald av produkt.
Oppgåve 2
Sjå filmen og les artikkelen om internkontroll mat ferskvaredisk.
Lag eit samandrag av det du meiner er det viktigaste med tanke på
IK-mat i ferskvaredisk
personleg hygiene når ein jobbar som ferskvarehandlar
Oppgåve 3
Del klassen i tre grupper. Kvar gruppe skal setje seg inn i kvart sitt tema og presentere svara sine for resten av klassen. Presentasjonen kan innehalde både bilete og tekst.
Gruppe 1 skal finne fiskeprodukt som passar i ein ferskvaredisk
Gruppe 2 skal finne kjøtprodukt som passar i ein ferskvaredisk
Gruppe 3 skal finne produkt som er tilbehøyr til kjøt- og fiskeprodukt som passar i ein ferskvaredisk
Produkta kan vere ferske råvarer, tillaga råvarer eller ferdige rettar klargjorde for oppvarming.
Oppgåve 4
Kvar gruppe skal så velje ut fem av produkta frå oppgåve 3 og klargjere dei for plassering i ferskvaredisken. Gruppene må samarbeide om å setje saman ein innbydande ferskvaredisk som er lagd opp på riktig måte med tanke på produktplassering, temperatur og så vidare.
Alle produkta skal vere merkte og emballerte på riktig måte.