Hopp til innhald

Fagstoff

Målgrupper for merkevarene Ball og Cutters

I filmane får vi eit innblikk i målgruppevalet til merkevarene Ball og Cutters. Vi ser òg på korleis dei jobbar for å nå ut til målgruppene sine.

Etter å ha hatt stordomstida si på 1980-talet er klesmerket Ball tilbake. I videoen nedanfor fortel Reidar Hartmann kva målgrupper dei ønskjer å nå ut til.

I videoen nedanfor kan du sjå eit intervju med gründeren av frisørkjeda Cutters, Lasse Smedsvig. Lasse fortel om Cutters' målgrupper og om korleis dei nyttar ulike former for marknadskommunikasjon for å nå ut til målgruppene.

Tenk over

Kva segmenteringskriterium nyttar Cutters?

Kva segmenteringsstrategi nyttar Cutters?

CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 27.01.2021

Læringsressursar

Segmentering og målgruppeval