Målgruppeval og forretningsidé for New Smoothie Energy
Tenk deg at du får ansvar for å utarbeide forretningsidé og velje målgruppe for ei tenkt ny bedrift med namnet New Smoothie Energy.
Verksemda skal lansere eit nytt produkt som følgjer ein trend i tida med sunn og naturleg mat. Smoothien er ein ferdigdrikk laga med bær og spinat, og i tillegg er han tilsett ekstra vitamin og protein. Smoothien blir selt i ei resirkulert flaske.
New Smoothie Energy meiner at smoothien deira har eit konkurransefortrinn med det høge innhaldet av protein og vitamin. Smoothien passar fint som eit mellommåltid og til å nyte etter trening.
Ta i bruk dei føresetnadene du meiner er naudsynte for å svare på oppgåva.
- Formuler ei setning som du meiner kan vere ein passande forretningsidé for New Smoothie Energy.
- Forklar korleis du meiner New Smoothie Energy kan bruke dei ulike segmenteringskriteria. Bruk relevante fagomgrep.
- Identifiser og beskriv, så presist som mogleg, kva du meiner kan vere primærmålgruppa til New Smoothie Energy.
Relatert innhald
I denne oppgåva skal du tilrå marknadskommunikasjon for ei tenkt ny verksemd med namnet New Smoothie Energy.