Hopp til innhold

Filmklipp

Drivved.nos kommunikasjonskanaler

Firmaet drivved.no har spesialisert seg på å lage møbler av gamle materialer. I denne filmen forteller gründeren Ole Rosén-Lystrup hvilke kommunikasjonskanaler og analyseverktøy de har benyttet seg av, og hva som har kjennetegnet drivved.nos kommunikasjonsstrategi.

Drivved.no i en reklamefilm for Bosch

I reklamefilmen under, der Bosch er avsender, forteller gründeren av drivved.no, Ole Rosén Lystrup, mer om sin virksomhet.

Drivved.no i en reklamefilm for Bosch.

Tenk over!

Hvorfor tror du at Bosch har valgt å bruke gründeren av drivved.no i sin reklamefilm?

CC BY-SASkrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 09.01.2021

Læringsressurser

Utvikle markedskommunikasjon

Fagstoff

Oppgaver og aktiviteter

Kildemateriell