Er klima og miljø viktigast for å skape berekraftig utvikling?
For å løyse denne oppgåva bør de ha lese og jobba med desse ressursane:
Mål med oppgåva
I denne oppgåva skal de
bli bevisste på dei tre dimensjonane ved berekraftig utvikling
få ei betre forståing av kvifor nokre meiner at klima og miljø er den viktigaste dimensjonen av berekraftig utvikling
bli meir bevisste på eigne tankar og meiningar om berekraftig utvikling
øve på å finne argument både for og mot ein påstand
Diskuter betydninga av klima og miljø
Spørsmålet de skal diskutere, er: Er klima og miljø det viktigaste for å få til berekraftig utvikling?
- Individuelt arbeid (10 minutt): Start med å undersøke klima- og miljødimensjonen ved berekraftig utvikling. Sjå nærare på dei fire berekraftsmåla som ligg under klima og miljø i bryllaupskakemodellen. Tenker du at desse er viktigare enn dei andre berekraftsmåla? Kvifor eller kvifor ikkje?
Individuelt arbeid (5 minutt): Fyll inn argument du kjem på både for og mot at klima og miljø er det viktigaste for å oppnå berekraftig utvikling. Bruk anten det interaktive skjemaet under eller pc/notatbok.
Gruppearbeid (10–15 minutt): Gå saman i grupper på to–fire elevar. Del det de har skrive. Du kan gjerne skrive inn argument frå dei andre dersom du synest argumenta er gode. Bruk dei siste to minutta på å skrive ei oppsummering (gjerne i skjemaet under). Dette kan de gjere individuelt eller saman som gruppe.
I klassen (10 minutt): Læraren styrer ein plenumsdiskusjon. Her er det ikkje noko som er rett eller feil. Målet er å få fram ulike argument og å diskutere desse.