Er klima og miljø viktigast for å skape berekraftig utvikling?
For å løyse denne oppgåva bør de ha lese og jobba med desse ressursane:
Spørsmålet de skal diskutere, er: Er klima og miljø det viktigaste for å få til berekraftig utvikling?
- Individuelt arbeid (10 minutt): Start med å undersøke klima- og miljødimensjonen ved berekraftig utvikling. Sjå nærare på dei fire berekraftsmåla som ligg under klima og miljø i bryllaupskakemodellen. Tenker du at desse er viktigare enn dei andre berekraftsmåla? Kvifor eller kvifor ikkje?
Individuelt arbeid (5 minutt): Fyll inn argument du kjem på både for og mot at klima og miljø er det viktigaste for å oppnå berekraftig utvikling. Bruk anten det interaktive skjemaet under eller pc/notatbok.
Gruppearbeid (10–15 minutt): Gå saman i grupper på to–fire elevar. Del det de har skrive. Du kan gjerne skrive inn argument frå dei andre dersom du synest argumenta er gode. Bruk dei siste to minutta på å skrive ei oppsummering (gjerne i skjemaet under). Dette kan de gjere individuelt eller saman som gruppe.
I klassen (10 minutt): Læraren styrer ein plenumsdiskusjon. Her er det ikkje noko som er rett eller feil. Målet er å få fram ulike argument og å diskutere desse.