Hopp til innhald

Eigenvurdering

Eigenvurdering for segmentering i marknadskommunikasjon

Kor godt forstår du segmentering i marknadskommunikasjon?
Ulike personer delt inn i målgrupper, en gruppe uthevet i grønt. Illustrasjon.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Har du forstått?

Svarer du ja på spørsmåla nedanfor, har du god greie på segmentering i marknadskommunikasjon.

  • Eg kan gjere greie for grunnleggjande teoriar om segmentering av målgrupper.

  • Eg veit korleis eg kan marknadsføre produkt til besteme målgrupper.

  • Eg forstår og kan forklare korleis ei klart definert målgruppe, gode idear, ein klar bodskap og planlagd distribusjon i kanalar er føresetnader for å lykkast med marknadskommunikasjon.

Sjekk omgrepa

CC BY-SASkrive av Albertine Aaberge.
Sist fagleg oppdatert 14.06.2022

Læringsressursar

Marknadskommunikasjon og segmentering