Planlegg ein marknadsføringskampanje for praksisplassen
Sjå filmen nedanfor, "Segmentering av målgrupper i markedskommunikasjon", og la deg inspirere.
Forklar korleis mediebyrået Starcom arbeidde då dei skulle lage marknadsføringskampanjar for Høyskolen Kristiania og Burger King.
Kva idear frå filmen kan du ta med deg når du skal lage din eigen marknadsføringskampanje?
Planlegg ein marknadsføringskampanje for praksisplassen din retta mot ei sjølvvald målgruppe. Aktuelle spørsmål å ta utgangspunkt i er:
Kva målgruppe skal marknadsføringskampanjen rette seg mot?
Korleis er forbrukaråtferda og medievanane til målgruppa?
Kva kommunikasjonskanalar kan vere formålstenlege å nytte for å treffe målgruppa?
Kva kan vere bodskapen i marknadsføringskampanjen? Kva form bør bodskapen ha for å treffe målgruppa best? Skal han spele på kjensler, vere informativ eller begge deler?
Kva slags kampanjemateriell kan det vere formålstenleg å lage til marknadsføringskampanjen? Kanskje ein film og/eller annonsar i sosiale medium?
Bruk refleksjonane frå oppgåve to til å utarbeide sjølve marknadsføringskampanjen, som skal innehalde:
mål for kampanjen
skildring av målgruppa
bodskap og marknadsføringsinnhald
kanalval
Framfør forslaget ditt til marknadsføringskampanje for klassa.
Gjer greie for dei vala du har gjort, og forklar korleis forbrukaråtferda og medievanane til målgruppa er tekne omsyn til.
Ta imot tilbakemeldingar frå dei andre i klassa om kva som var bra, og kva som eventuelt kan eller bør endrast.
Høyr med praksisbedrifta om dei er interesserte i å publisere noko av det du har produsert.
Relatert innhald
Vi skal no steg for steg gå gjennom korleis vi kan lage ein enkel marknadsføringskampanje. Vi viser eit døme på korleis ein kampanje kan sjå ut.