Case: Villbrygg
Denne førebuingsdelen kan vere fin å bruke som om han skulle vore ein reell munnleg eksamen – så langt det let seg gjere. Sjå retningslinjer for munnleg eksamen nedanfor.
Retningslinjer for munnleg eksamen
To vyrkedagar før eksamen får du som elev vite at du er trekt ut i faget.
Munnleg eksamen er todelt og består av
Førebuingstid: 24 timar
Eksamenstid: inntil 30 minutt
På førebuingsdagen møter du på skulen og trekker ein førebuingsdel. I tillegg får du utdelt relevante kompetansemål frå læreplanen og vurderingskriterium. Dette gir deg eit utgangspunkt til å førebu deg til munnleg eksamen, men du får ikkje få vite kva spørsmål som skal brukast under sjølve eksamen. På førebuingsdagen er alle hjelpemiddel tillatne.
Du vel sjølv om du vil førebu ein presentasjon til eksamensdagen. Presentasjonen kan utgjere inntil 10 minutt av eksamenstida. Dersom du vel å innleie eksamen med ein presentasjon, skal ikkje eit eventuelt produkt som er laga i førebuingstida bli vurdert i seg sjølv. Kompetansen du viser munnleg gjennom ein presentasjon, blir vurdert saman med etterfølgande oppfølgingsspørsmål og fagsamtale.
Eksamenstida er inntil 30 minutt. På eksamensdagen kan du ta med notat frå førebuingsdagen og ulike hjelpemiddel som er relevante for å gjennomføre ein eventuell presentasjon. Fagsamtalen føregår utan hjelpemiddel og tek i hovudsak utgangspunkt i kompetansemål knytte til casen som blei gitt i førebuingsdelen.
Grunnlaget for vurdering er kompetansemåla, som blei gitte i førebuingsdelen, og vurderingskriterium. Karakteren skal skal vere ei heilskapsvurdering av kompetansen slik han kjem fram på eksamen.
Kompetansemål:
velge og bruke kilder, markedsførings- og ledelsesteorier og modeller i arbeid med faglige spørsmål, emner og dagsaktuelle problemstillinger
utvikle forretningsideer og mål for virksomheten og vurdere aktuelle målgrupper
utforske produkt- og merkevarestrategier og vurdere hvordan virksomheter bruker produkter som konkurransemiddel
utforske ulike distribusjonsstrategier i markedsføring og vurdere hvordan virksomheter bruker distribusjon som konkurransemiddel
reflektere over og vurdere rollen til personalet og ledelsen i gjennomføring av virksomhetens markedsføringsstrategi
utforske og vurdere hvordan virksomheter kombinerer bruk av konkurransemidler