Poppa
Case: Sørlandschips
Denne førebuingsdelen kan vere fin å bruke som om han skulle vore ein reell munnleg eksamen – så langt det let seg gjere. Sjå retningslinjer for munnleg eksamen nedanfor.
Kompetansemål:
velge og bruke kilder, markedsførings- og ledelsesteorier og modeller i arbeid med faglige spørsmål, emner og dagsaktuelle problemstillinger
vurdere forhold som påvirker forbrukeratferd, og reflektere over psykologiske, sosiale og kulturelle faktorer
planlegge mediemiks og utvikle innhold for ulike kanaler i markedskommunikasjon
utforske ulike prisstrategier og prissettingsmetoder og vurdere hvordan virksomheter bruker pris som konkurransemiddel
utforske og vurdere hvordan virksomheter kombinerer bruk av konkurransemidler
utforske og følge gjeldende regelverk for markedsføring og vurdere virksomhetens etiske ansvar
Relatert innhald
Her er eit forslag til vurderingskriterium for lokalt gitt munnleg eksamen i marknadsføring og leiing 1.
Døme på ein førebuingsdel knytt opp mot Villbrygg, som kan vere nyttig å bruke som øving til ein eventuell munnleg eksamen.