Oppgåve
Tilbod av og etterspørsel etter reiselivsprodukt
Korleis blir reiselivsnæringa påverka av nedgangstider? Og korleis må næringa tilpasse tilbodet av reiselivsprodukt når etterspørselen endrar seg?
På kva måte har koronapandemien påverka reiselivet i Noreg?
Bruk nettet til å finne informasjon om
- korleis reiselivsnæringa i Noreg har tilpassa seg ein ny situasjon
- kva slags økonomiske støttetiltak næringa får
- korleis reiselivsnæringa lagar nye «pakketilbod»
- korleis noregsferie blir marknadsført til den norske marknaden
- korleis noregsferie blir marknadsført til den utanlandske marknaden
- nye former for pristilbod og rabattar, som ein konsekvens av endringar i etterspørselen under koronapandemien
- satsingsområde og målgrupper for reiselivet i Noreg
- nye reiselivsprodukt som har oppstått under og etter pandemien
Lag ein situasjonsanalyse, eller SWOT-analyse, for norsk reiseliv med bakgrunn i funna frå oppgåve 1. List opp sterke og svake sider av reiselivet, kva truslar reiselivet står overfor, og kva moglegheiter du meiner reiselivsnæringa har i tida framover.
Lag eit framtidsscenario for norsk reiseliv, og skriv ned det du trur blir dei ti viktigaste trendane i tida framover. Bruk overskrifta «Norsk reiseliv 2030».
- Når de ser på svara i oppgåve 1, speglar det de fann, nye former for ferietilbod som ei følgje av nedgangstider, eller speglar det ei naturleg utvikling?
- Korleis ser framtida ut for Noreg som turistdestinasjon?
- Kva bør Noreg satse på for å sikre ei berekraftig utvikling i reiselivet?
- Kva kompetanse blir viktig for utviklinga av norsk reiseliv?