Førebuing
Du kan førebu kurset ved å hente idear og finne ressursar på internett. Sjå til dømes på dette salskurset frå Institutt for salg og markedsføring (ifsm.no).
Oppgåver
Lag eit notat med det du synest er viktigast å få med i kurset. Hugs å få med
korleis tilsette kan skaffe seg produktkunnskap, bransjekunnskap og forbrukarkunnskap, og kvifor denne kunnskapen er viktig
kva intern marknadsføring er, og korleis dette kan motivere seljarar til å gjere ein betre jobb
Lag ein presentasjon som du skal bruke til kurset. Presentasjonen kan du lage i Microsoft PowerPoint eller eit anna verktøy som du har tilgjengeleg. Du kan òg lage presentasjonen som ein instruksjonsvideo om du ønskjer det. (Du kan eventuelt leggje til lyd i presentasjonen i PowerPoint.)
Forslag til vurderingskriterium
I tabellen under finn de forslag til vurderingskriterium som kan brukast til oppgåva.
Nivå 1 | Nivå 2 | Nivå 3 |
---|---|---|
Gjer greie for salsprosessane. | Lag ein plan for salskurset med utgangspunkt i salsprosessane. | Lag ein plan for salskurset, og vurder strukturen og innhaldet i kurset. |
Gjer greie for etiske normer i samband med sal. | Svar på spørsmål om etiske normer. | Vurder eigne svar på spørsmål om etiske normer. |
Gjer greie for produktkunnskap, bransjekunnskap og forbrukarkunnskap. | Gi råd om korleis ein seljar kan skaffe seg produktkunnskap, bransjekunnskap og forbrukarkunnskap. | Forklar kvifor produktkunnskap, bransjekunnskap og forbrukarkunnskap er viktig, og kva denne kunnskapen har å seie for sal og kundebehandling. |
Forklar omgrepet intern marknadsføring. | Forklar korleis ein kan marknadsføre noko internt. | Gi døme på intern marknadsføring, og vurder kva dette har å seie for salsprosessen. |