Modulstrukturert opplæring: salsfaget
Salsfaget er delt inn i fire modular:
regelverk og arbeidsliv
service og relasjonar
marknadsføring og salsprosessar
økonomi og berekraft i verksemda
Vi har laga ein tabell for kvar modul, og kvar tabell listar opp kompetansemåla med lenker til filtrerte søk. Søkeresultata består av emne, fagstoff, oppgåver, læringsstiar og kjeldemateriale som er laga for ungdommar i salsfaget, og er henta frå ndla.no.
Vi håper dei filtrerte søka hjelper deg med å finne relevante ressursar for undervisninga di. Du står fritt til å bruke, omarbeide og tilpasse ressursane. Nedst i kvar ressurs står det informasjon om reglar for bruk.
Klikk på eit kompetansemål for å få opp filtrerte søkeresultat.
Kompetansemål | Søk frå fag |
---|---|
utforske og presentere områder og regelverk innenfor helse, miljø og sikkerhet og gjøre rede for bedriftens tiltak, egen rolle og mulighet til å medvirke | forretningsdrift (SRL02‑01) |
arbeide etter regelverk og avtaler som regulerer arbeidsforholdet i faget, og gjøre rede for arbeidsgiverens og arbeidstakerens plikter og rettigheter | forretningsdrift (SRL02‑01) |
reflektere over hvilke krav og forventninger som stilles til et likeverdig og inkluderende arbeidsliv i salgsbransjen | forretningsdrift (SRL02‑01) |
gjøre rede for bedriftens beredskapsplaner og egen rolle i konflikt- og nødssituasjoner, og gjennomføre førstehjelp | kultur og kommunikasjon (SRL02-01) |
Utdanningsdirektoratet: kompetansemål og vurdering for modulen regelverk og arbeidsliv
Klikk på eit kompetansemål for å få opp filtrerte søkeresultat.
Utdanningsdirektoratet: kompetansemål og vurdering for modulen service og relasjonar
Klikk på eit kompetansemål for å få opp filtrerte søkeresultat.
Utdanningsdirektoratet: kompetansemål og vurdering for modulen marknadsføring og salsprosessar
Klikk på eit kompetansemål for å få opp filtrerte søkeresultat. I denne modulen blir ikkje alle kompetansemåla dekte opp av eksisterande fag på NDLA.
Utdanningsdirektoratet: kompetansemål og vurdering i modulen økonomi og berekraft i verksemda