På skulen der Alana jobbar, har dei lenge jobba for å få elevane aktivt med i vurderingsarbeidet. I dag skal læraren ha ei innføring i temaet eigenvurdering.
Læraren har laga følgjande diskusjonsoppgåve til elevane:
Eigenvurdering
- Korleis kan du vurdere ditt eige arbeid i programfaga?
- Kva motiverer deg til å vurdere ditt eige arbeid?
- Kva kan vere utfordrande med å vurdere sitt eige arbeid?
- Kva trur du er forventa av ei god eigenvurdering?
Diskuter punkta.
Alana sit saman med ei gruppe der motivasjonen for arbeidet med eigenvurdering varierer mykje.
Ein av elevane seier: «Dette er berre tull. Det er alltid læraren som bestemmer likevel, så kvifor skal eg bruke tid på noko som ingen høyrer på?»
Kva bør Alana seie i denne situasjonen?
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Guri Bente Hårberg og Gro Nedberg Grønlid.
Sist fagleg oppdatert 11.01.2019