Lag reklame i nyheitsformat
Medieuttrykk kan delast inn i ulike kategoriar etter kva funksjon og føremål stoffet har.
Men nokre gonger flyt sjangrane litt over i kvarandre. Reklame kan til dømes bli formidla på ein fakta- og nyheitsbasert måte, det vil seie at han låner sjangertrekk og verkemiddel frå journalistikken. Dette skal vi sjå nærare på i denne oppgåva.
Lag ein salsreklame for eit sjølvvalt produkt. I reklamen skal du nytte deg av sjangertrekk og verkemiddel som vanlegvis blir brukte i nyheitsjournalistikk.
Reklamen skal altså verke sakleg og fakta- og opplysningsorientert. Føremålet er å skape tillit og kjennskap til salsproduktet. Reklamen skal informere om ulike produkteigenskapar og motivere til kjøp.
Tips til framgangsmåte:
Repeter kva som kjenneteiknar journalistikk og marknadskommunikasjon.
Bestem deg for kva produkt du vil lage reklame for.
Identifiser og definer målgruppene du vil treffe med reklamen.
Formuler målet og føremålet med reklamen.
Bygg opp reklameteksten med element du kjenner frå nyheitsjournalistikken, som tittel, ingress, brødtekst, bilete og bilettekst. Skap samanheng mellom dei ulike elementa.
Du skal nytte etiske normer for marknadskommunikasjon og gjeldande lovverk i produksjonen.
Bakgrunnsstoff
Artikkel: Mediesjangrar og medietekstar sin funksjon
Emne: Produksjon av journalistikk
Emne: Produksjon av marknadskommunikasjon
Presenter reklamen for ein medelev
Kva er bodskapen i reklamen?
Kven er avsendaren?
Kva verkemiddel og sjangertrekk har du nytta i reklamen?
Verkar reklamen som fakta- og opplysningsorientert? På kva måte?
På kva måte skaper reklamen tillit og kjennskap til salsproduktet?
Korleis motiverer reklamen til kjøp?
Korleis har du nytta etikk og lovverk i produksjonen?
Diskuter spørsmål
Kva er dei viktigaste forskjellane på journalistikk og marknadskommunikasjon?
Kvifor er det viktig å kunne kjenne igjen verkemiddel og sjangertrekk i ulike medieuttrykk?
Kvifor er det viktig å kunne kjenne igjen avsendarar av ulike mediebodskapar og kritisk vurdere kva som er hensikta med kommunikasjonen?