Oppdrag
Vel ut ein medieproduksjon du sjølv har laga. Medieproduksjonen skal danne utgangspunktet for ein medieanalyse.
I analysen skal du plukke produksjonen frå kvarandre, og du skal vise til ulike perspektiv og sider ved medieuttrykket.
Du vel sjølv kva sider ved medieproduksjonen som du meiner er relevant å gå inn på i analysen. Hjelpespørsmåla under kan hjelpe deg på veg.
Lag ein digital presentasjon der du presenterer analysen.
Hald presentasjonen for resten av klassen til slutt.
Punkt til hjelp
Kommunikasjonsprosess: Bruk relevant teori og kommunikasjonsmodellar som hjelpemiddel når du skal analysere og vurdere produksjonen.
Kontekst: Set medieproduktet inn i ein kontekst og samanheng.
Funksjon: Kva er hensikta og formålet med medieproduktet?
Oppbygging: Beskriv strukturen, bruken av forteljarelement og verkemiddel.
Retorikk: Kva for nokre retoriske grep har du brukt? Appellerer medieproduktet til kjensler eller fornuft? Eller speler du på etos, altså truverd, for å treffe målgruppa?
Tolking og forståing: Pek på ulike måtar publikum kan tolke og forstå medieuttrykket på, og reflekter rundt kva konsekvensar ulik tolking og forståing kan få for bodskapen din.