Programfag for vg2 språk, samfunnsfag og økonomi. Vi utviklar faget slik at det er klart til skulestart 2025.
Bygger på:Marknadsføring og leiing 1
Dette faget er under utvikling. Vi fyller på med ressursar fortløpande.
Informasjon og tips til lærer om bruk av NDLA sine ressursar i marknadsføring og leiing 2, inklusivt eit forslag til årsplan.
Å ta samfunnsansvar handlar om å ta etiske og ansvarlege val som fremmer berekraftig utvikling med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold.
Lær korleis du kan utvikle og vurdere visjonar, forretningsidéar og overordna mål.
Kven er målgruppa til eit bestemt produkt eller ei verksemd? I dette emnet skal vi sjå på fleire faktorar som er viktige å vurdere ved val av målgruppe.
Innføring i ulike rammeverk for å gjennomføre interne og eksterne analysar som grunnlag for ein situasjonsanalyse.
Lær å utvikle merkevarestrategiar og vurdere posisjonering i merkevarebygging.
I emnet vil ulike faktorar som påverkar prissetjing bli drøfta. Du får òg lære om ein prosess med fem trinn som kan brukast til å utvikle prisstrategiar.
Arbeid med kommunikasjonsstrategiar i marknadskommunikasjon.
Det er nyttig å øve på eksamensgjennomføringa til ein eventuell skriftleg eller munnleg eksamen i faget markedsføring og ledelse 2.