Om faget – for lærarenI emnet får du som lærar informasjon om og tips til bruk av NDLAs ressursar i marknadsføring og leiing 1, og forslag til årsplan, filmar og podkastar.
Studietips og eksamenstrening
Læringsressursar om fagomgrep, kjeldebruk og eksamen.
Marknadsføring og forbrukaråtferdLær om forbrukaråtferd og ulike faktorar som påverkar forbrukaråtferd.
Forretningsidéar og målEin god forretningsidé, konkrete målformuleringar og ei felles målforståing er noko av det som er viktig for at dei tilsette skal jobbe i same retning.
Segmentering og målgruppevalVed å dele opp marknaden i ulike segment og gruppere kjøparar ut frå visse fellestrekk kan vi lettare finne rett målgruppe for eit produkt.
MarknadsundersøkingarLær å utvikle og bruke markedsundersøkelser for å få innsikt i markeder og målgrupper.
Situasjonsanalyse
Lær å bruke situasjonsanalyser som grunnlag for beslutninger.
Konkurransemiddelet produktLær om produkt som konkurransemiddel, samt vurdering av virksomheters produkt- og merkevarestrategier.
Konkurransemiddelet distribusjonLær om distribusjon som konkurransemiddel, samt vurdering av distribusjonsstrategier i markedsføring.
Konkurransemiddelet pris
Lær om pris som konkurransemiddel, ulike prisstrategier og prissettingsmetoder.
Konkurransemiddelet marknadskommunikasjon Lær om markedskommunikasjon som konkurransemiddel, samt ulike kommunikasjonsstrategier.
Utvikle marknadskommunikasjonLær å planlegge mediemiks og utvikle innhold for ulike kanaler i markedskommunikasjon.
Marknadsmiks Lær om markedsmiks og vurdering av virksomheters bruk av konkurransemidler.
Personale og leiing Lær om personalet og ledelsens rolle i gjennomføring av virksomhetens markedsføringsstrategi.
Lovverk i marknadsføringLær om regelverk for markedsføring og virksomheters etiske ansvar.
Berekraft og samfunnsansvarLær om sammenhengen mellom markedsføring, bærekraftig utvikling og samfunnsansvar.