Hopp til innhald

Arbeidsoppdrag

Lag Snapchat-reklame, følg lover og reglar for marknadsføring

I dette arbeidsoppdraget skal de lage reklame på Snapchat. I produksjonen må de følgje lover og normer for marknadsføring. De må òg sørgje for at annonsane blir rett merkte.

Gruppeoppdrag: Lag Snapchat-annonsar, og følg lover og reglar for marknadsføring

I dette gruppeoppdraget skal de produsere reklame på Snapchat, de skal lage reklameannonsar som blir viste mellom såkalla stories i Snapchat. De må følgje lover og etiske retningslinjer for marknadsføring, og det er viktig at reklameannonsane blir rett merkte. Set dykkar først inn i lover og regelverk.

  • Sjå videoen over om merking av reklame i sosiale medium.
  • Les teksten om lover og reglar i marknadsføring:

Relatert innhald

Framgangsmåte

Logoen til Snapchat. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge
  1. Gå saman i grupper på tre. De skal lage Snapchat-annonsar for eit valfritt produkt.
  2. Hent inspirasjon og studer ulike reklameannonsar på Snapchat. De kan til dømes gå inn på VGs Snapchat-kanal og sjå kva reklamar som er publiserte i dagens utgåve.
  3. De skal lage ein serie på tre ulike annonsar for det same produktet.
  4. Bruk Snapchat-formatet til produksjonen.
  5. Reklameannonsane skal ta i bruk ulike visuelle element (bilete, video, tekst, farge, form). I tillegg kan de bruke ulike rettsklarerte lydkjelder.
  6. Kven er avsendar? Dette må vere tydeleg i annonsen.
  7. Bodskapen må kome fram på ein klar og tydeleg måte, og det skal treffe målgruppa.
  8. I produksjonen må de følgje norske lover og normer for marknadsføring. Det er viktig av Snapchat-annonsane blir rett merkte.
  9. Presenter Snap-reklamane for resten av klassen. De kan lage ei klassegruppe på Snapchat og publisere annonsane der.
CC BY-SASkrive av Eva Sophie Wolff-Hansen.
Sist fagleg oppdatert 07.05.2020

Læringsressursar

Rettleiing i produksjon for sosiale medium