I denne oppgåva skal de argumentere for og imot påstandar om det gode livet som er inspirert av dei gamle greske filosofane.
Samarbeid to og to
Jobb saman to og to i fem minutt. Formuler argument som svar på desse påstandane:
- Dersom ein har innsikt i kva som kjenneteiknar eit godt liv, ville ein leve slik òg.
- Finn argument for dette synet.
- Finn argument mot dette synet.
- Dersom ein realiserer evnene sine på best mogleg måte, vil ein leve eit godt liv.
- Finn argument for dette synet.
- Finn argument mot dette synet.
- Mennesket kan ikkje leve eit godt liv viss det ikkje får brukt evnene sine i eit sosialt fellesskap.
- Finn argument for dette synet.
- Finn argument mot dette synet.
- «Det gode livet» er kjenneteikna av mest mogleg sanseleg nyting.
- Finn argument for dette synet.
- Finn argument mot dette synet.
Diskuter i klassen
Diskuter no dei fire påstandane i klassen.
I debatten brukar de dei argumenta de har førebudd.
CC BY-SASkrive av Heidi Mobekk Solbakken.
Sist fagleg oppdatert 27.05.2022