Introducción: La vida cotidiana
Hugsar du viktige verb som du treng for å snakke om daglege rutinar? Finn rett omsetjing for dei spanske verba under.
Kva viser klokka?
Jobb saman to og to.
Elev A peiker på klokkeslettet og spør: "¿Qué hora es?"
Elev B svarer på spansk, til dømes: "Son las ocho y diez."
Elev A snur kortet og les høgt det som står der. Er det likt det elev B har svart?
Gå til neste kort og byt rollene.
Gå gjerne gjennom heile settet to gonger.
Digitale klokkeslett
Det er mogleg å lese digitale klokkeslett slik dei står, men det brukast veldig sjeldan. Vanlegvis seier vi klokkesletta på same måte uansett om det er ei analog eller ei digital klokke. Eit døme: Vi kan seie 14:55 som las catorce horas y cincuenta y cinco minutos (fjorten femtifem), men det er vanlegare å seie las tres menos cinco (fem på tre).
Kan du setje saman klokkesletta med korleis vi seier dei?
Når du skal fortelje om rutinane dine, er det viktig å kunne ord og uttrykk om tid. Gjer gjerne oppgåvene fleire gonger, og prøv å få alt riktig.
Lag ei kjapp spørjeundersøking i klassen ved å stille desse fem spørsmåla til fem ulike medelevar. Noter svara du får. Du kan gjerne bruke vedlagt skjema til dette.
¿Eres una persona madrugadora o trasnochadora?
¿Desayunas por las mañanas?
¿Cómo vas al instituto?
(en coche, autobús, tren, bicicleta, patinete eléctrico, o a pie)¿Sueles llevar o comprar tu almuerzo?
¿Los fines de semana te gusta más descansar o hacer muchas actividades?
Når du er ferdig, skriv du eit kort samandrag der du oppsummer kva personen du snakka med sist, sa. Start slik: "X es una persona..." Les samandraget høgt for personen du sit saman med.