Eigenvurdering
Eigenevaluering digital marknadsføring
Reflekter over ditt eige arbeid. Kva har du lært?
- Kva for kunnskap hadde du om temaet på førehand?
- Beskriv korleis du har arbeidd med digital marknadsføring.
- Reflekter rundt din eigen kompetanse etter å ha jobba med læringsstien.
- Kva veit du no om digital marknadsføring?
- Når vart digitale verktøy tekne i bruk i marknadsføring?
- Korleis fungerer Google Analytics som eit måleverktøy?
- Kva for suksesskriterium for digital marknadsføring er du blitt kjend med?
- Kva lærte du av å gjennomføre fasane i opprettinga av ein annonse i Google Ads?
- Kva lærte du av å opprette ein annonse på Facebook?
- Kva slags forhold har du sjølv til annonsar som dukkar opp på Facebook?
- Kva slags vurderingar tenkjer du bedrifter bør gjere når det gjeld bruk av remarketing?
- Korleis kan du auke kompetansen din ytterlegare om temaet du har jobba med?
- Kan du bruke den nye kompetansen din i andre fag?