Hopp til innhald

Fagstoff

Fagområde i eksponeringsdesign

Vi deler eksponeringsdesign inn i sals-, informasjons- og opplevingsutstillingar, fotostyling og styling av rom og scene. Grafisk design er òg ein viktig del av faget.

Salsutstillingar

Salsutstillingar har som mål å selje produkt og tenester for kundar ved butikkeksponering og vindaugsutstillingar.

Informasjonsutstillingar

Informasjonsutstillingar skal formidle ein bodskap eller informere om tenester.

Messestand med tekstilar og interiør, sett ovanfrå. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Opplevingsutstillingar

Opplevingsutstillingar er utstillingar i rom. Det kan vere museumsutstillingar, messestandar og kunstutstillingar, eller at publikum blir presentert for eit bestemt tema.

Styling av rom og scene

Styling av rom og scene kan vere styling til eit arrangement, ein fest, eit jubileum eller eit teaterstykke. Oppdraget kan òg vere knytt til eit tema.

Modellar går arm i arm på catwalk. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Fotostyling

Fotostyling går ut på å lage oppsett og stemningar med tanke på foto for kunde, annonsar eller butikkar.

Ei hand held ein telefon over eit styla oppsett med kaffi og muffins og tek eit bilete. Foto.

Grafisk design

Grafisk design handlar om å utforme visuelle bodskapar ved bruk av form, fargar, visuelle element og tekst. Det er mange ulike teknikkar, og arbeidet med grafisk design inngår som ein viktig del av eksponeringsdesign.

Ein designar i studioet sitt. Illustrasjon.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Relatert innhald

Grafisk design handlar om å utforme visuelle bodskap ved bruk av form, fargar, visuelle element og tekst.

CC BY-SASkrive av Torhild Dahl Enoksen og Inger Gilje Sporaland.
Sist fagleg oppdatert 17.06.2020

Læringsressursar

Eksponeringsdesignar