Alle elevane i vidaregåande skule har rett til eit godt fysisk og psykososialt miljø som fremmar helse, trivsel og læring. I denne oppgåva skal du sjå din eigen skule i høve til krava i opplæringslova, og bli klar over kva som kan gjerast for å betre skulemiljøet.
Oppgåve 1: Skulemiljøet
Drøft og gi eksempel på korleis elevane er engasjerte i planlegging og gjennomføring av eit systematisk arbeid for helse, miljø og tryggleik ved skulen din.
Oppgåve 2: Det fysiske skulemiljøet
Ta utgangspunkt i opplæringslova kapittel 9a og drøft:
Korleis vurderer du det fysiske miljøet ved skulen?
Kva er bra? Kva kan forbetrast?
Les om arbeidsmiljølova til elevane, lovdata.no
Oppgåve 3: Psykososialt miljø
Drøft og gi eksempel på kva som kan gjerast for å skape eit positivt psykososialt miljø på skulen.
Oppgåve 4: Internkontroll
Kva veit de om det systematiske miljøarbeidet ved skulen?
Gi eksempel på moglege forbetringar.
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Kjell Rosland.
Sist fagleg oppdatert 18.11.2017