Lag ei nyheitssak om skule og universell utforming
Sjå filmen om Vetle som sit i rullestol og fortel om universell utforming (UU). Han viser oss òg korleis den vidaregåande skulen hans tek omsyn til universell utforming og individuell tilrettelegging. Notar ned døma han viser fram.
Les fagartikkelen om universell utforming og bit deg særleg merke i kva universell utforming er, og kvifor det er viktig.
Skaff deg kjelder til saka og førebu ei journalistisk nyheitssak om UU på skulen din.
Utforsk og studer dei fysiske omgivnadene og nettsidene til skulen din.
Kva er tilstanden for den universelle utforminga på skulen din?
Kva utfordringar og manglar finn du?
Finn personar med redusert funksjonsevne som kan teste ut fasilitetar og tenester. Gjer intervju.
Korleis kan ei nyheitssak vinklast?
Sørg for å dekke opp både fysiske omgivnader og digitale tenester.
Steg 3. Produser nyheita
Vel kva medium og kva kanal du lagar saka for. Vel om du vil jobbe med ein tradisjonell eller nyare sjanger. Du kan velje å samarbeide med andre.
Ta omsyn til universell utforming i produksjonen din.
Steg 4. Vis fram produkt og diskuter
Presenter nyheitene de har laga til klassen og diskuter
betydninga av universell utforming på skulen og elles i samfunnet
den journalistiske kvaliteten på arbeida