Lamborghini eller Chanel - Marknadsføring og leiing 2 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Lamborghini eller Chanel

Kva kjenneteiknar merkevarebygginga til merke som verkeleg har lykkast med å bli ei sterk merkevare? I denne oppgåva skal du anten sjå filmen om Lamborghini eller om Chanel, før du svarer på oppgåvene om merkevarebygging og merkevareplattform.

Oppgåve

Lamborghini

Det italienske bilmerket Lamborghini er ei sterk merkevare innan luksusbilar. Sjå korleis Ferruccio Lamborghini, frå å vere ein traktorprodusent, strategisk bygde merkevara Lamborghini som eit luksusbilmerke og utfordra Ferrari. Filmen varer i 1 time og 30 minutt.

Chanel

Chanel er eit fransk motehus som er ei sterk merkevare innan moteklede. Chanel er kanskje mest kjend for å ha innført "den vesle svarte kjolen". Sjå filmen Coco før Chanel som fortel historia om den verdskjende motedesignaren Coco Chanel. Filmen varer i 1 time og 45 minutt.

Del 1

Beskriv og vurder anten Lamborghini eller Chanel si merkevarebygging basert på

  • informasjon frå filmen

  • eigen kjennskap til og kunnskap om merkevara

  • informasjon du finn ved å nytte deg av kjelder på nett

Del 2

Korleis trur du merkevareplattforma til Lamborghini eller Chanel kan sjå ut? Utarbeid eit forslag og fyll anten ut skjemaet nedanfor eller bruk eit vanleg tekstdokument. Ta eigne føresetnader der det er nødvendig.


Relatert innhald

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 05.06.2024