Drivved.nos kommunikasjonsstrategi - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Drivved.nos kommunikasjonsstrategi

I denne oppgåva skal du sjå nærare på kommunikasjonsstrategien til det nettbaserte firmaet drivved.no. Drivved.no har spesialisert seg på å lage møblar av gamle materiale.
Marknadskommunikasjon i drivved.no. Video: NRK / CC BY-SA 4.0

Oppgåver:

  1. Kva kommunikasjonskanalar nyttar drivved.no seg av?
  2. Kva fordelar har desse kommunikasjonskanalane?
  3. På kva måte nyttar drivved.no seg av verktøya Facebook Innsikt og Google Analytics, og på kva måte er desse analyseverktøya nyttige for drivved.no?
  4. Skriv eit refleksjonsnotat med tittelen «Dette kjenneteiknar drivved.nos kommunikasjonsstrategi».
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 09.01.2021