Denne mappa er delt av ein fagperson, og inneheld fagstoff, oppgåver og lenker til tekster frå både NDLA og andre nettstader. Logg inn på Min NDLA for å kopiere mappa eller lagre lenka.
Utvikling
Robert Piantas teori gir oss ei forståing av at føresetnadene for utviklinga til barn er gode relasjonar og trygg tilknyting.
- SjølvbileteFagstoff
Sjølvbilete handlar om korleis du vurderer deg sjølv. Korleis oppfattar du deg sjølv, og korleis ønskjer du sjølv å vere?
Som barne- og ungdomsarbeidar er ei av oppgåvene dine å styrke og støtte den sosiale utviklinga til barn og unge.
- Stimulere kognitiv utviklingFagstoff
For å stimulere den kognitive utviklinga til barn er det naudsynt med trygge omgivnader slik at barna opplever at det er trygt å utforske.
- Stimulere språkutviklingaFagstoff
Kva må du gjere for å stimulere til språklege utvikling?
Leik er barna sin eigen måte å lære, omarbeide og skape noko nytt på. Leiken legg grunnlaget for at vi utviklar kunnskap og ferdigheiter.
Barn og unge er fysisk aktive viss vi legg til rette for det. Det er ein tendens at fysisk aktivitet i barne- og ungdomsgruppa avtek med alderen.
Å lære seg motoriske ferdigheiter tek ganske lang tid. Tid og rom til allsidige og varierte rørslemoglegheiter har betyding for motorisk utvikling.
- Sjølvkjensle og sjølvtillitFagstoff
Har du god sjølvkjensle, føler du deg verdifull og trygg på den du er. Har du god sjølvtillit, har du tru på deg sjølv og det du gjer.