Njuike sisdollui
Bargobihttá

Profilering av Torshov Sport

I denne oppgaven skal du utforske og drøfte hvordan Torshov Sport profilerer seg i ulike medier.
Vi følger kundereisen til en ung gutt som kjøper fotballsko hos Torshov Sport. En innholdsprodusent i sportsforretningen forklarer hvordan de lager innhold og profilerer seg i ulike medier. Video: Cylinder Production AS, Epidemic Sound / CC BY 4.0

Oppgave 1

  1. Se filmen ovenfor.

  2. Søk opp Torshov Sport på nettet og utforsk hvordan de profilerer seg i ulike medier.

  3. Drøft måten Torshov Sport profilerer seg på i ulike medier.

  4. Drøft om du mener at denne profileringen er vellykket.

Oppgave 2

Forklar AIDAS-modellen, og benytt eksempler fra filmen på de ulike fasene i AIDAS-modellen.

Oppgave 3

  1. Vurder hvordan Torshov Sport kan benytte algoritmer i sin .

  2. Vil du anbefale Torshov Sport å benytte slike algoritmer? Begrunn svaret ditt.