Njuike sisdollui

Iežas árvvoštallan

Egenevaluering merkevarebygging

Reflekter over ditt eget arbeid. Hva har du lært?
Coca-Cola skrevet på siden av en lastebil. Foto.
  1. Hva var kunnskapene dine om temaet på forhånd?
  2. Beskriv hvordan du har arbeidet med merkevarebygging.
  3. Reflekter rundt din egen kompetanse etter å ha jobbet med læringsstien.
    • Hva vet du nå om merkevare og merkevarebygging?
    • Hva kjennetegner en sterk merkevare?
    • Hvilke virkemidler i merkevarebygging er du blitt kjent med?
    • Hva lærte du av å planlegge bygging av din egen merkevare?
    • Forklar hvorfor en merkevarebygger må forstå forbrukeradferd?
    • Hvilket forhold har du til merkevarer selv?
    • Hvilken betydning mener du merkevarer har i samfunnet?
  4. Hvordan kan du øke din kompetanse ytterligere på temaet du har jobbet med?
  5. Kan du bruke den nyervervede kompetansen i andre fag?

CC BY-SADán lea/leat čállán Tone Hadler-Olsen.
Maŋemusat ođastuvvon 06/19/2019

Oahppanresurssat

Markedsføringsstrategi