Lag en strategi for kundeservice
I denne oppgaven skal dere utforske en selvvalgt nettbutikk og se på hva slags strategi den har for kundeservice.
I del 2 skal dere lage et forslag til en ny strategi for å bedre kundeservicen for denne nettbutikken.
Del 1) Gjør en analyse av kundeservicen til nettbutikken.
Jobb i par.
Bli enige om en nettbutikk dere skal utforske.
Utforsk, og noter funnene deres i et felles dokument.
Del 2) Lag et forslag til en strategi for å forbedre kundeservicen i nettbutikken.
Fortsett å skrive i dokumentet fra oppgave 1, og ta utgangspunkt i det dere fant.
Lag en strategi for hvordan kundeservicen i nettbutikken kan bli bedre.
Hent gjerne inspirasjon fra andre nettbutikker.
Lag forslag, og presenter dem for hverandre.
Diskuter og reflekter:
Hvor mye betyr service for dere når dere handler på nett?
Hva betyr service for en nettbutikk?
Hvordan kan en bedrift legge til rette for service i alle kontaktpunktene?
Guoskevaš sisdoallu
For å kunne kartlegge kjøpsatferd må man kjenne til kundereisen og alle kundens kontaktpunkter. Da kan man treffe med markedsføringen.