Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Berekraftig utvikling for alle

Øving

Påstandar om klima og solidaritet

No skal de ta stilling til ulike påstandar om klima og solidaritet.

Instruksjonar

  • Heile klassen stiller seg midt i klasserommet. Den eine sida av klasserommet representerer "heilt einig". Den andre sida representerer "heilt ueinig". Resten av klasserommet er ein gradvis skala mellom desse ytterpunkta.

  • Læraren les opp ein og ein av påstandane i boksen nedanfor.

  • Når læraren har lese opp ein påstand, må kvar elev velje kvar dei vil stille seg på skalaen.

    • Når alle elevane har valt kvar dei vil stå, kan de gjerne reflektere litt over påstanden og korleis klassen valde å stille seg. Gjennom refleksjonen bør de prøve å få fram nokre av nyansane ved påstanden og kvar de har plassert dykk.

Påstandar
  • Nordmenn har eit usolidarisk forbruk.

  • Godt utvikla vestlege land bør redusere sine klimagassutslepp og sitt økologiske fotavtrykk først.

  • Folk i Rwanda kan ikkje få same levestandard som oss her i Noreg.

  • Teknologisk utvikling vil gjere det mogleg for alle å leve gode liv med eit høgt forbruk.

  • Høgt forbruk er viktig for å leve eit godt liv.

  • Sidan India har hatt lite klimagassutslepp tidlegare, bør dei kunne ha litt meir no framover.

CC BY-SA 4.0Skrive av Hans Græsli.
Sist fagleg oppdatert 21.06.2022