Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Målgrupper og kanalar

Oppgåve

Tilhøyrer du målgruppa?

Du har sikkert opplevd at du av og til får lyst til å lese meir, sjå vidare på eit TV-program eller undersøkje ei nettside nærmare? Då har produsentane klart å utforme medieuttrykket slik at det passar til den målgruppa du tilhøyrer.

Samanlikn dei ti eksempla nedanfor:

  1. Kva for eit av medieuttrykka i dei fem gruppene ville du helst brukt tid på? Grunngi svaret.
  2. Kven i krinsen av folk du kjenner, trur du ville prioritert annleis? Grunngi svaret.
  3. Diskuter gjerne svaret du kom fram til, med ein medelev. Er de einige eller ueinige?
  4. Dersom de er ueinige, korleis kan det forklarast?

Eksempel til vurdering:

Avisoppslag

Eksempel nr 1: Aftenposten junior

Eksempel nr. 2: Bergens Tidende

YouTube

Eksempel nr. 3: Prebz og Dennis

Eksempel nr. 4: Blogghanna

TV-program

Eksempel nr. 5: Gossip Girl

Eksempel nr. 6: Fader Brown (Father Brown)

Haldningskampanjar

Eksempel nr. 7: Helsedirektoratet

Eksempel nr. 8: Røykesluttkampanjen Stopptober hos Dagbladet

Reklame

Eksempel nr. 9: Reklamevideo for Freia mjølkesjokolade

Eksempel nr. 10: Reklameannonse for Lerum eplejus (sjå under)

CC BY-SA 4.0Skrive av Albertine Aaberge.
Sist fagleg oppdatert 25.04.2018