Marknadsfør ein musikkfestival
1) Førebuing
Arbeid i grupper på 3–4 elevar.
Definer målgruppa.
Vel kanalar, sjangrar og format for reklameuttrykka de vil lage.
Lag ein kampanjeplan.
Søk etter bilete og video, og bruk Pinterest til å finne døme på marknadskommunikasjon av ulike musikkfestivalar og festivalar, både nasjonalt og internasjonalt.
Les òg om korleis profesjonelle reklamebyrå har løyst kampanjar.
Relatert innhald
Nettside hos kreativtforum.no
2) Køyr idémyldring
Vel nokre teknikkar for idéutvikling, og bli samde om kva som er unikt for festivalen, og om kva historie de skal fortelje.
Relatert innhald
3) Produser medieuttrykk
Fordel arbeidet med skisser og produksjon av reklameuttrykk mellom dykk. De kan velje å lage annonsar, festivalplakatar, video- og lydreklame.
Hugs å planleggje arbeidsmengda etter tida de har sett av til prosjektet.
4) Vurder og evaluer undervegs
Vurder kampanjeplanen undervegs. Juster han om det er naudsynt.
Har reklameuttrykka de lagar, eit felles utgangspunkt? Har dei same rammeforteljinga? Uttrykkjer dei den same bodskapen?
Treffer de målgruppa?
Vil mottakarane av reklameuttrykka bli kjende med musikkfestivalen? Vil dei ønskje å vere publikummarar, kjøpe billett og få eit positivt inntrykk av festivalen?
Kor gode er de til å samarbeide med kvarandre?