Tverrfagleg oppgåve om Badesalt og skrubb UB
Dette er ei tverrfagleg oppgåve som kjem inn på tema frå alle programfaga på sal og reiseliv vg2. Ho eignar seg som ei individuell heildagsprøve med framføring, eller som ei gruppeoppgåve som går over noko tid.
Forklar kva som blir meint med eit nettverk.
Gi konkrete døme på kven Badesalt og skrubb UB kan ha i nettverket sitt. Teikn gjerne opp nettverket.
Forklar korleis Badesalt og skrubb UB kan ha nytte av eit nettverkssamarbeid når dei skal skrive forretningsplanen og planleggje ein marknadsføringskampanje.
Gi konkrete døme på korleis Badesalt og skrubb UB kan få støtte til profesjonell og fagleg utvikling gjennom nettverket sitt.
Forklar kvifor det er viktig å utarbeide ein forretningsmodell/forretningsplan.
I den vedlagde artikkelen Kva er ein forretningsmodell får de ei innføring i bruk av Business Model Canvas. Skriv av modellen og fyll ut for Badesalt og skrubb UB. Få med korleis dei tenkjer berekraft i alle ledd av ungdomsbedrifta.
Med utgangspunkt i forretningsidéen og forretningsplanen skal de planleggje ein marknadsføringskampanje for Badesalt og skrubb UB. I arbeidet med marknadsføringskampanjen skal de
beskrive målgruppa
forme ut bodskapen
velje ut relevante kommunikasjonskanalar
forklare korleis de tek omsyn til forbrukaråtferd og medievanane til målgruppa
Relatert innhald
For å nå berekraftsmåla som blir sette for næringslivet, vil bedrifter måtte utforme meir sirkulære forretningsmodellar.
Kva meiner vi med berekraftig materiale og produkt? Kva skal til for at materiale og produkt kan kallast berekraftige?