Definer målgrupper for ulike kanalar - Produksjon og historieforteljing (IM-IKM vg1) - NDLA

Hopp til innhald
Øvelse

Definer målgrupper for ulike kanalar

Kva målgrupper retter ulike kanalar seg til?

Oppgåve 1 Lag ei kanalskildring

NRK beskriv kjenneteikna ved dei største radiokanalane sine slik:

  • «NRK P1 – Nyheter, distriktssendinger, sport, underholdning og voksen popmusikk er hjørnesteiner i P1-tilbudet. NRK P1 er Norges suverent største radiokanal. P1 fører radioarven videre og mange av P1-programmene er radioklassikere som har vært på lufta i flere tiår. En vanlig dag har NRK P1 rundt to millioner lyttere og er et heldekkende radiotilbud for alle over 30 basert på nyheter, distriktssendinger, sport, service, underholdning og voksen pop-musikk.»
  • «NRK P2 er fordypningskanalen i NRKs radiounivers. Den nysgjerrige lytteren skal bli utfordret og få innsikt i spørsmål om kultur og samfunn. Musikken i P2 er hovedsakelig journalistisk motivert. Sjangrene klassisk, jazz og folkemusikk har P2 som en sentral formidlingsplattform. Nyhetstilbudet er bredt med Nyhetsmorgen på morgenkvisten og Dagsnytt Atten på tidlig kveld som P2s nyhetsfyrtårn.»
  • «NRK P3 er de unges radiokanal med fokus på ny musikk, humor og underholdning og ung virkelighet. Målgruppa er unge mennesker i Norge mellom 15 og 30 år. NRK P3 har en viktig rolle som formidler for ny norsk musikk. Gjennom livesendinger med «P3sessions» og «Urørt» bringer NRK P3 flere nye norske artister frem i lyset hvert år. NRK P3 skal også være der unge folk er på festivaler, skoler og andre arenaer der unge møtes.»

(Henta frå radiokanaler på RiksTv, 4. mars 2020)

Lag ei liknande kanalbeskriving av desse fjernsynskanalane:

  1. TV 2 – hovudkanalen
  2. TV 2 Sportskanalen
  3. NRK Super
  4. TVNorge
  5. MTV Norge

Oppgåve 2 Finn opp din eigen kanal

Gå gjerne saman i grupper på tre elevar. Tenk dykk at de skal opprette ein podkast eller YouTube-kanal saman med nokre vener. Ta utgangspunkt i noko de interesserer dykk for.


  • Beskriv målgruppa de vil nå. Bruk det de har lært om personas.
  • Beskriv kva som kjenneteiknar den kanalen de vil bruke, og kvifor de trur de når målgruppa via denne kanalen.
Skrive av Albertine Aaberge.
Sist fagleg oppdatert 25.04.2018