Å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Fagartikkel

Å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon

Korleis jobbar ein med å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon?

I filmen nedanfor får vi eit innblikk i korleis mediebyrået Starcom jobbar med å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon. I filmen ser vi døme frå arbeid med marknadsføringskampanjar utarbeidde for Høyskolen Kristiania og Burger King.

Video: Terranova Media / CC BY-NC-ND 4.0

I filmen nedanfor kan du sjå korleis eit reklamebyrå jobbar med eit oppdrag for næringsmiddelprodusenten Lerøy, som vil ha utarbeidd ein reklame for det nye laksepålegget sitt.

Reklamebyrå fortel om jobben med å utarbeide ein reklame for eit nytt laksepålegg. Video. Video: Senter for nye medier, Høgskolen i Bergen / CC BY-SA 4.0
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 02.11.2021