Å planlegge og utvikle innhold i markedskommunikasjon - Markedsføring og ledelse 1 - NDLA

Hopp til innhold
Fagartikkel

Å planlegge og utvikle innhold i markedskommunikasjon

Hvordan jobber man med å planlegge og utvikle innhold i markedskommunikasjon?

I filmen nedenfor får vi et innblikk i hvordan mediebyrået Starcom jobber med å planlegge og utvikle innhold i markedskommunikasjon. I filmen ser vi eksempler fra arbeid markedsføringskampanjer utarbeidet for Høyskolen Kristiania og Burger King.

Video: Terranova Media / CC BY-NC-ND 4.0

I filmen nedenfor kan du se hvordan et reklamebyrå jobber med et oppdrag for næringsmiddelprodusenten Lerøy, som vil ha utarbeidet en reklame for sitt nye laksepålegg.

Reklamebyrå forteller om jobben med å utarbeide en reklame for et nytt laksepålegg. Video. Video: Senter for nye medier, Høgskolen i Bergen / CC BY-SA 4.0
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 02.11.2021