Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2)
- Felles programfag saman med:Forretningsdrift (SR-SRL vg2)ogKultur og kommunikasjon (SR-SRL vg2)
- Bygger på:Marknadsføring og innovasjon (SR-SSR vg1)
Marknadsføring
Marknadsføring skaper verdi for forbrukarar ved å dekkje behovet deira for produkt. Ein marknadsstrategi kan bestå av merkevarebygging, kundearrangement og marknadsføringskampanjar. Marknadsføring må tilpassast forbrukaråtferda til målgruppa og medievanar. Det kan marknadsundersøkingar gi innsikt i.
Marknadsstrategiar og merkevarer
Kvifor er det slik at "alle" kjenner til Coca Cola, Nike, Apple, Facebook, Instagram og Burger King? Kva har dei gjort, og korleis har dei jobba for å bli så kjende over heile verda? Kva skil ei merkevare frå ei anna vare? Og kan eit land vere ei merkevare?
Læringsressursar
Marknadsstrategiar og merkevarer