Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Skriftleg oppgåve: Demokrati, mediesystem og mediemangfald

Gjer greie for samanhengen mellom mediesystem og styresett, og drøft om mediemangfald er ein føresetnad for demokrati og ytringsfridom.
Foto av ein mann som skriv på eit nettbrett. Rundt mannen svever det mange bokstavar, og bak mannen ser vi eit digitalt verdskart. Illustrasjon.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Målet med oppgåva er

  • å vise at du kjenner til sentrale trekk ved internasjonal

  • å vise at du forstår samanhengen mellom mediesystemet og styresettet i eit land

  • å vise at du kan reflektere over samanhengen mellom eigarskap, mediesystem, og demokrati og om internasjonal

Oppgåve 1: Forklar omgrepa

Forklar desse omgrepa og gi døme:

  • styresett

  • styresett

  • styresett

Oppgåve 2: Lag eit fakta-ark

Lag eit fakta-ark som kan hengjast opp i klasserommet.

Fakta-arket skal bestå av ei overskrift, ein og ein tabell som i stikkordsform viser dei viktigaste forskjellane mellom mediesystema i land med demokratisk styresett, autoritært styresett og totalitært styresett.

Oppgåve 3: Drøftingsoppgåve

I norsk mediepolitikk er det viktig å sikre at vi har mediemangfald. Dette er grunngitt med at mediemangfald styrkjer demokratiet og ytringsfridommen.

Drøft i kva grad i den internasjonale mediemarknaden er eit demokratisk problem, og om mediemangfald alltid er ein garantist for ytringsfridom.

I drøftinga skal du vise til døme frå ulike land.

Relatert innhald

CC BY-SASkrive av Ragna Marie Tørdal.
Sist fagleg oppdatert 06.01.2022

Læringsressursar

Internasjonal mediepolitikk