Njuike sisdollui

Bargobihtát ja doaimmat

Vippa

I denne oppgaven skal dere utforske, reflektere over og redegjøre for den interne, eksterne og interaktive markedsføringen hos Vippa mathall. Dere skal også se på servicemedarbeiderens rolle.
Fargerikt veggmaleri på bygning. Det går i fargene grønt, rosa, blått, gult og rødt. Sort og hvitt er også representert. Motivene som er malt, spenner seg fra mann med turban, barter og skjegg til blomster og hjerter. Over døra er det malt "WELCOME!" Foto.

Å bygge relasjoner er viktig. Kaja Skovborg-Hansen, som er daglig leder for mathallen Vippa i Oslo, forteller hvordan Vippa bygger relasjoner i virksomheten sin.

Oppgave

Se videoen om Vippa mathall og utforsk, reflekter og redegjør for:

  1. servicemedarbeiderens rolle

Jobb gjerne i par. Ha en felles diskusjon i klassen til slutt.

CC BY-SADán lea/leat čállán Elisabeth Thoresen Olseng.
Maŋemusat ođastuvvon 04/19/2023

Oahppanresurssat

Markedsføring