Ein berekraftig reiselivsdestinasjon
Jobb individuelt og søk etter ulike reisemål på internett. Bruk cirka ti minutt. Prøv gjerne å finne reisemål som er ukjende for deg. I boksen nedanfor finn du søkjetips.
Gå saman i små grupper. Fortel kvarandre om reisemåla de har funne. Kva er det som gjer akkurat desse destinasjonane så spennande?
Samle dykk om eitt reisemål som de vil undersøkje nærare. Finn meir utfyllande informasjon om dette reisemålet, til dømes:
Kor mange innbyggjarar er det der?
Kva betyr reiselivet for den lokale økonomien?
Kor mange jobbar i reiselivet?
Kva lever dei elles av?
Korleis er infrastrukturen på reisemålet?
Undersøk korleis reiselivet har vore og er på destinasjonen de har valt, til dømes:
Kor mange turistar kjem årleg?
Kvar kjem turistane frå, og kor lenge blir dei?
Når er det høgsesong?
Korleis er det på reisemålet i lågsesong?
Kvifor reiser turistar til dette reisemålet? Kva er hovudattraksjonane?
Er det ein heilskapleg reiselivsdestinasjon? Forklar kvifor / kvifor ikkje.
Lag ein situasjonsanalyse for destinasjonen.
Lag ein presentasjon for klassa med utgangspunkt i situasjonsanalysen. Bruk gjerne bilete og filmsnuttar. Presentasjonen skal vise korleis destinasjonen kan utviklast til å bli eit berekraftig reisemål som møter nye globale trendar. Vurder gjerne desse momenta:
Kan sesongen utvidast?
Kan destinasjonen utvidast til nærliggjande byar eller område?
Kor mange turistar er det realistisk at destinasjonen kan ta imot kvart år, når ein samtidig skal ta vare på lokalbefolkninga?
Kan destinasjonen tilby andre attraksjonar enn det som har lokka turistar hittil, til dømes innanfor kultur, kunst eller mat?
Kva moglegheiter har destinasjonen?
Framfør presentasjonen for klassa.
Lykke til på reisa!
Relatert innhald
Trendane for reiselivet i framtida er prega av eit ønske om å reise meir berekraftig.
Situasjonsanalysen, òg kalla SWOT-analysen, analyserer interne styrkar og svakheiter og eksterne moglegheiter og truslar.