Programfag for vg2 språk, samfunnsfag og økonomi.
Bygger på:Marknadsføring og leiing 1
Dette faget er under utvikling. Vi fyller på med ressursar fortløpande.
I dette emnet vil du som lærer finne informasjon og tips til bruk av NDLA sine ressursar i marknadsføring og leiing 2, inklusivt eit forslag til årsplan.
Det er nyttig å øve på eksamensgjennomføringa til ein eventuell skriftleg eller munnleg eksamen i faget markedsføring og ledelse 2.
Å ta samfunnsansvar handlar om å ta etiske og ansvarlege val som fremmer berekraftig utvikling med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold.
I dette emnet ser vi på korleis vi kan utvikle og vurdere visjonar, forretningsidéar og overordna mål.
Kven er målgruppa til eit bestemt produkt eller ei verksemd? I dette emnet skal vi sjå på fleire faktorar som er viktige å vurdere ved val av målgruppe.
Emnet gir ei innføring i ulike rammeverk for å gjennomføre interne og eksterne analysar som grunnlag for ein situasjonsanalyse.
Emnet gir ei innføring i det å utvikle merkevarestrategiar og vurdere posisjonering i merkevarebygging.
I emnet vil ulike faktorar som påverkar prissetjing bli drøfta. Du får òg lære om ein prosess med fem trinn som kan brukast til å utvikle prisstrategiar.
Arbeid med kommunikasjonsstrategiar i marknadskommunikasjon.