Om faget – for læraren
I dette emnet vil du som lærar finne informasjon om og tips til bruk av NDLA sine ressursar i markedsføring og ledelse 1, inklusivt forslag til årsplan.
Studietips og eksamenstrening
Her finn du ei samling fagomgrep som er brukte i marknadsføring og leiing 1. I tillegg får du tips om korleis du kan gå fram for å lære deg omgrepa.
Marknadsføring og forbrukaråtferdAnalyse av og innsikt i forbrukaråtferd er ein viktig del av marknadsføring.
Forretningsidéar og målEin god forretningsidé, konkrete målformuleringar og ei felles målforståing er noko av det som er viktig for at dei tilsette skal jobbe i same retning.
Segmentering og målgruppevalVed å dele opp marknaden i ulike segment og gruppere kjøparar ut frå visse fellestrekk kan vi lettare finne rett målgruppe for eit produkt.
MarknadsundersøkingarMarkedsundersøkingar er innsamling og analyse av data om marknaden. Dette kan gi verksemder verdifull innsikt om kundane.
Situasjonsanalyse
Ein situasjonsanalyse er ein analyse av nosituasjonen til ei verksemd.
Konkurransemiddelet produktKorleis verksemder nyttar produkt- og merkevarestrategiar, er sentralt i marknadsføringsarbeidet.
Konkurransemiddelet distribusjonDistribusjon handlar om aktivitetane som må til for å gjere produkt tilgjengelege. Konkurransemiddelet distribusjon blir òg omtalt som «p for plass».
Konkurransemiddelet pris
Prisen kan påverke omdømmet til både produktet og verksemda.
Konkurransemiddelet marknadskommunikasjon Marknadskommunikasjon er overføring av ein marknadsføringsbodskap frå ei verksemd til ein mottakar.
Utvikle marknadskommunikasjonStrategisk planlegging av mediemiks og utvikling av godt innhald for ulike kanalar i marknadskommunikasjonen er viktig i marknadsføring.
Marknadsmiks Konkurransemiddel er strategiske verkemiddel som verksemder bruker for å posisjonere seg i marknaden.
Personale og leiing
Personalet og leiinga speler ei viktig rolle for at ei verksemd skal kunne ta gode marknadsstrategiske val og nå måla sine.
Lovverk i marknadsføringVerksemder må vurdere det etiske ansvaret for verksemda, kjenne til og følgje gjeldande regelverk for marknadsføring.
Berekraft og samfunnsansvarÅ ta etiske og ansvarlege val med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold i samfunnet er eit viktig ansvar for verksemder.